Müşteriler

Galata, dinamik hizmet yapısı ile müşteri memnuniyeti ve çevreye duyarlılık anlayışıyla hareket etmeyi, müşterilerine kaliteli hizmet ve ürün sunmayı ilke edinmiştir.  

Tüm pazarlarda müşterilerimizle ilişkilerimiz ve satışla birlikte başlayacak müşteri memnuniyeti modelimiz, kaliteyi sürekli kılarak, müşterilerimizin firmamıza duyduğu güvenin devamlılığını sağlamayı amaçlayan Entegre Yönetim Sistemleri kapsamında yönetilmektedir.

Kalite Yönetim politikası ile küresel marka olma yolunda, uluslararası standartları, teknolojiyi ve çağdaş işletme üretim projeleri ile tüm faaliyetlerimizi sürdürmek, bu süreçte müşteri memnuniyetini odak noktamız olarak kabul etmektir.

Tüm süreçler yönetim sistemi ile entegre edilerek, birbirini kontrol eden bir yapıda geliştirilmiş olup yönetim hedefleri de bu sistem üzerinden kontrol edilmektedir.